יום שני, 14 במאי 2012

הקדמה וגילויים נאותים :)

אוקיי אז ככה לי קוראים לנה, והחלטתי לפתוח את הבלוג הזה כי אני מאוד אוהבת מוצרי איפור וחייבת לקנות משהו לפחות פעם בשבוע ויש לי הרבה מה להגיד אז החלטתי להביע את דעתי בפומבי.
עכשיו רק לידיעתכם אני לא קונה הרבה מוצרי יוקרה אבל אם אני כבר קונה הם חייבים להיות מאוד מתאימים לי ואני כבר לא אבגוד בהם בחיים.
כמו כן אני לא אפרסם מחירים למוצרים כיוון שהיום כל שוק האיפור באופן תמידי נמצא באיזשהו מבצע או הנחה אז לכן אם אני קונה אותם היום בX ש"ח אתם מחר תקנו אותם בY ש"ח ולא רוצה להטעות אותכם.
עכשיו כמה גילויים נאותים:
- אני מנויה של חברת  GLOSSYBOX ומהם אני מקבלת כל חודש קופסה עם מוצרים להתנסות חלקם מוצרים בגודל מלא וחלקם מוצרים בTRAVEL SIZE אני אציין איזה מוצרים קיבלתי מהם על מנת להיות גלויה לגמרי.
-כמו כן אני חברת של חברת WOM באתר זה אני משתתפת כנסיינית במוצרים חדשים בשוק ומביעה את חוות דעתי עליהם גם כאן אני אציין איזה מוצרים קיבלתי דרכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה